مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 14:572022-05-31دانش

فارس من| تقاضا برگزاری امتحانات به صورت مجازی در اختیار دانشگاه نیست


رییس دانشگاه علم وفناوری شهرستان بهشهر گفت: تقاضا برگزاری امتحانات به صورت مجازی در اختیار دانشگاه نیست و امتحان مجازی تخلف محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه ای امتحانات دانشگاه علم و فناوری مازندران بهشهر مجازی برگزار شود خواستار پیگیری این سوژه شدند.

در این سوژه آمده است؛ ما دانشجویان دانشگاه علم و فناوری مازندران واحد بهشهر، به دلیل برگزاری تمام و کمال کلاسها تا آخرین روز به صورت مجازی و عدم اطلاع رسانی به موقع دانشگاه به دانشجویان برای امتحانات حضوری ( در حالی که مصوبه وزارت علوم مبنی بر حضوری شدن امتحانات با تاخیر بسیار زیاد به دانشجویان دانشگاه اعلام شد) و عدم توانایی دانشگاه بر تهیه خوابگاه برای دانشجویان و غیرممکن بودن تهیه اسکان تنها در دو هفته توسط دانشجویان خواهشمندیم مساعدت مبنی بر مجازی باقی ماندن امتحانات پایان ترم، ترم بهمن را هستیم.

احمدرضا ربانی رییس دانشگاه علم و فناوری شهرستان بهشهر در این باره در گفت وگو با فارس، اظهار کرد: این تقاضا در اختیار دانشگاه نیست و در واقع تخلف محسوب می شود.

وی بیان کرد: این دانشگاه کلاس های خود را با وجود محدودیت خوابگاهی در مقطع تحصیلات تکمیلی به صورت حضوری و برای دانشجویان کارشناسی بومی استان به صورت حضوری و برای دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| تقاضا برگزاری امتحانات به صورت مجازی در اختیار دانشگاه نیست

فارس من| تقاضا برگزاری امتحانات به صورت مجازی در اختیار دانشگاه نیست